2013. március 8., péntek

1. rész - hazatérés



1. rész
Lorel szemszöge:
Izgatottan szálltam le a repülőgépről, hiszen majdnem egy év után először léptem magyar földre. Mosolyogva láttuk, hogy Jade kijött elénk a reptérre.

Nem csoda, hogy más nem volt ott, az ismerőseink közül, hiszen éjfélkor szállt le a gépünk. Jade csak azért volt ott előbb, mert két nappal előbb kiutazott, és míg mi nem voltunk ott, ő Dorcsiéknál volt. Mikor hazaértünk, fáradtan estünk be az ágyba.
Másnap reggel nyolc körül keltünk fel. Reggeli után átbeszéltük, az aznapi terveinket, aztán összekészültünk, és indultunk az első „állomásra”.
Én:


Jade:


Az első hely, ahova mentünk, az a pláza volt. Ott találkoztunk Dorinával, aki csatlakozott hozzánk.
Dorina szerelése:
A butikok körbejárása közben sokat beszélgettünk, nevetgéltünk. 1130  körül apu hívott, hogy otthon hagyta az ebédjét, szóval vigyem be neki. Miután hazaértünk, összecsomagoltam az ennivalóját, elindultunk a munkahelyére. Mikor odaértünk bemondtuk a recepciónál, hogy hova jöttünk.
-Szia, apu!- mondtam, miközben beléptünk az irodája ajtaján és szinte azonnal leesett az állunk.

8 megjegyzés:

  1. azt még elfelejtettem, hogy a kövi előtt legalápp 2-3 komi legyen meg (ezt és a válaszaimat kivéve) Előre köszi : Reni <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó,tetszik!!! :3 :) ;) gondom,valamelyik 1D tag lesz ott,vagy nem tudom.....gyorsan köviiit!!! *--*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik*-*-*-*
    Hamar kövit;)

    VálaszTörlés
  4. Köszi mindenkinek a komizást, a 2. részt nem sokára felrakom, addig is jó várakozást :D ;D

    VálaszTörlés