2013. március 15., péntek

2.rész- első találkozás



*-Szia, apu!- mondtam, miközben beléptünk az irodája ajtaján és szinte azonnal leesett az állunk.*
Az irodában 5 fiú és apa ült. De azok a fiúk nem voltak akárkik. Az One Direction tagjai csücsültek apával szemben.
  -Sziasztok-szólt, apu, mire végre összeszedtük magunkat.
-Sziasztok-mondták a fiúk is.
-Helló-mondtuk szinte egyszerre a lányokkal.
-Köszi. Maradjatok egy kicsit- mondta apu, miután odaadtam neki az ételt.



-Bemutatom nektek az One Direction tagjait, Loui-st, Liam-et, Zayn-t, Niall-t és Harry-t- mutatta be nekünk a srácokat, miután leültünk.-Idén velük fogok dolgozni!-jelentette be.-Mi van, nem örültök?-kérdezte, mivel mi meg sem mertünk szólalni.
-De, csak meglepődtünk. Mondtad, hogy üzleti ügy miatt jövünk ide, de azt nem, hogy a kedvenc bandánkkal kapcsolatban.-mondtam, mire a fiúk elvigyorodtak.
-Meglepinek szántam-vigyorgott.
*Megcsörrent a telefonom*
-Helló-szóltam bele.
-Szia, Josh vagyok. Dorina mondta, hogy egy ideig itthon lesztek és gondoltam talizhatnánk valahol-szólalt meg a vonal másik végén Josh.
-Oké, nem rossz ötlet. Mi lenne, ha negyed óra múlva a McDonalds-nál taliznánk?
-Nekem jó.
-Jönnek a csajok is. Oké?
-Aha. Akkor negyed óra múlva talizunk, szia!
-Szia!-mondtam, majd letettem.

A kövi előtt legalább 5 komit(!) szeretnénk. Előre köszi:
 Reni és Enci

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó!!!! *----* :3 <3 :$$ ^^ :) ki gondolta volna,hogy a fiúk leszenk ott.....tudtam!!!!! :3 ;) tök jóóó,hogy velük,a 1D-vel fognak dolgozni a lányok!!!nem ér :( na jó,csak hülyéskedtem xd ;) olyan,mintha a lányok közül èn lennék az egyik,mert a blogok szok olyanok,mintha az,aki olvassa,az lenne a lány szereoébe,vagyis ez is ilyen!!!és ezért ér(mármint az,hogy a One Direction-el dolgozhatnaj),mert olyan,mintha én dolgozhatnék a srácokkal!! *-----* :3 GYORSAN KÖVIIIT!!!!! :) ;)

    VálaszTörlés
  2. Látom sok mindenkinek tetszik az írásod Ren:-)

    VálaszTörlés
  3. Úúúristeeen!! Oaan jó ez a blog!! *-* <3 Hamar köviit!! :)

    VálaszTörlés
  4. tök jó lett! csak így tovább! :D

    VálaszTörlés