2013. március 23., szombat

3. rész-Josh



*-Szia!-mondtam, majd letettem.*
-Mi most megyünk, ha nem baj-szóltam.
-Rendben-mondta apu.
-Várjatok! Miután végeztünk nincs kedvetek eljönni velünk Pizzázni?-szólalt meg Zayn.
-De, szívesen! Mikor végeztek?-kérdezte szinte rögtön Jade, hol apura, hol pedig a fiúkra nézve.
-Kb. 2 óra múlva-nézett a falon lógó órára Louis.
-Akkor 2 óra múlva a Don Pepe előtt jó lesz?-kérdezte Niall.
-Nekünk jó! Akkor, sziasztok.
-Sziasztok-azzal, kimentünk
Mikor a McDonalds-hoz értünk, rögtön megláttuk Josh-t.

-Helló-köszöntünk
-Sziasztok!-üdvözölt minket ő is.
-Mit csináljunk?-érdeklődött Josh.
-Kaja, majd császkálás a városban?-Jade.
-Nekem megfelel-szólt Dori, miután egy puszit nyomott Josh szájára.
-Szerintünk is jó ötlet-mondtam mosolyogva.
Megvettük a hamburgereket és elkezdtük enni.

Evés közben egy csomót beszélgettünk és kacagtunk. Miután megettük a burgereinket, bementünk a városba csavarogni. Fél kettő körül mindannyian elindultunk a Don Pepe felé.

Mikor odaértünk, a srácok még nem voltak ott. Pár perc múlva megpillantottuk őket a pizzériától pár méterre.

 Mikor odaértek hozzánk Josh el akart búcsúzni, de a fiúk nem engedték.-Maradj nyugodtan, minket nem zavarsz. Amúgy sem ismerünk itt túl sok embert. De ha dolgod van, menj csak.-mondta Liam.
-Rendben, akkor maradok, ha már egyszer ezekszerint nem zavarok.
-Dehogy zavarsz-mosolygott rá Louis.

Nagyon köszi az eddigi komikat. A kövi rész előtt legalább 6-7 komit szeretnénk.
Mint gondolom már láttátok, fel is tudtok iratkozni! Hajrá :D
Előre is köszi: Reni és Enci

2 megjegyzés: